Maak kennis met PRO Sliedrecht

Gepubliceerd op: 22 juni 2021 15:06

PRO Sliedrecht werd onder de naam Progressief Sliedrecht actief in 1974 met 1 zetel in de gemeenteraad. Inmiddels hebben zij 5 zetels in de huidige gemeenteraad van Sliedrecht.

Mark Verheul – Fractievoorzitter
Ik ben dus Mark, geboren in 1993, zoon van Kees & Marian Verheul en trotse broer van Claudia Verheul. Op dit moment ben ik werkzaam bij ASVZ als kwaliteitsfunctionaris

Maria Stam – Raadslid
Mama van een negenjarig meisje, getrouwd, bestuurslid bij Stichting Struikelstenen Sliedrecht en werkzaam bij WeLoveOldtimers. In mijn vrije tijd lees, wandel en schrijf ik graag.

Glawish Safai Pour – Raadslid
Ik ben 54 jaar. Ik ben getrouwd en heb 3 kinderen. Momenteel ben ik werkzaam als docent aardrijkskunde

Wim Blanken – Raadslid
Ruim 66 jaar geleden geboren in hartje Rotterdam, 4 hoog vóór! Na veel 'omzwervingen', hoogte punten, maar ook diepe dalen, geleerd dat ik geen haar beter of slechter ben, dan een ander !

Timo Pauw - Raadslid
Wordt dit jaar 50 en zie dat best wel zitten. Weer even terug als raadslid na van 2002-2018 actief te zijn geweest

Claudia Verheul – Burgerraadslid
Ik ben Claudia, al van begin af aan een Sliedrechter en een sociaal betrokken persoon die niet graag in hokjes denkt.

Rob Penning – Burgerraadslid
Ik ben Rob Penning (61 jaar) en getrouwd met Liesbeth. Samen hebben we 4 kinderen en twee kleinkinderen en een derde op komst. We wonen sinds 1989 in Sliedrecht

Het raadswerk is voornamelijk veel lezen en het bestuderen van je onderwerp. Uitgangspunt hierbij is datgene wat PRO Sliedrecht voorstaat en waar onze kiezers op ons een stem hebben uitgebracht. Als (burger)raadslid bereidt je dit voor en deel je je standpunten in de wekelijkse fractievergadering waarna een algemeen standpunt wordt meegenomen naar de aankomende vergadering. Daarnaast wordt er elke week kort teruggekeken naar de afgelopen vergaderingen en worden PROactief acties voorbereidt.

PRO Sliedrecht kijkt uit naar onderwerpen die direct invloed hebben op de leefomgeving van onze inwoners. Hierbij is er veelvuldig contact met de mensen en dat maakt het werk altijd leuker.

Sliedrecht is een dorp met een mengelmoes aan inwoners die op eigen stijl en wijze een sociale verbinding hebben. Sommige leden van PRO hebben diepe familie wortels in ons mooie dorp andere zijn de afgelopen jaren hier komen wonen. Dit maakt PRO Sliedrecht zo leuk!

PRO Sliedrecht