Maak kennis met de bodedienst

Gepubliceerd op: 06 mei 2021 14:05

Een vergadering van de raad is niet compleet zonder de aanwezigheid van een bode. Wij zijn betrokken vanaf het moment dat een vergadering wordt ingepland tot dat de deuren dichtgaan na afloop en doen dat in goede samenwerking met de griffie. We zorgen ervoor dat het publiek zich welkom voelt, voorzien iedereen van koffie en thee en ondersteunen de griffie en (burger)raadsleden bij de voorkomende werkzaamheden. We kijken er naar uit om iedereen weer te mogen ontvangen in de raadzaal!

Jan-Jaap Slagter
Mijn naam is Jan-Jaap Slagter, ik ben 56 jaar en ik woon in Zwijndrecht met mijn vrouw en dochter. Sinds 2000 ben ik bode, maar al veel langer ben ik voor de gemeente Sliedrecht werkzaam. Mijn grote hobby is muziek, daarnaast ben ik altijd aan het klussen in en om het huis. Het omgaan met mensen maakt mijn beroep elke dag een feestje. Dat is ook de reden dat ik graag werk tijdens de vergaderingen van de raad. De (burger)raadsleden ken ik al een aantal jaar. Je komt mij overal in Sliedrecht tegen, maak gerust eens een praatje!

Stephanie Zoomer
Mijn naam is Stephanie Zoomer, ik ben 48 jaar en ik woon samen met mijn partner in Dordrecht en heb twee zoons van 20 jaar oud. Sinds 2018 werk ik met veel plezier in Sliedrecht! In mijn vrije tijd vind ik het leuk om gezellig af te spreken, te wandelen, fietsen en dingen te ondernemen met mijn gezin en familie. Wat ik leuk vind aan het werken voor de raad is toch wel de catering verzorgen en zorgen dat alles op rolletjes loopt van binnenkomst tot het einde van de vergadering. Het kenmerk van de Sliedrechter vind ik dat er veel mensen zijn die vrijwilligers werk doen en dat het hardwerkende mensen zijn.

Robin Bos
Mijn naam is Robin Bos, ik ben 24 jaar en druk op zoek naar een eigen huis samen met mijn vriendin. Sinds 1 januari 2018 werk ik voor de gemeente Sliedrecht als bode. In mijn vrije tijd ben ik druk bezig met het maken van Bonsai bomen en veel te vinden om het voetbalveld. Sliedrecht is een leuke en kleine gemeente waar je de inwoners en collega's al snel leert kennen. Het werken voor de raad is een leuke afwisseling van de dagelijkse werkzaamheden, na 3 jaar in Sliedrecht ken ik de (burger)raadsleden persoonlijk. Dat maakt het werken voor de gemeenteraad makkelijker en interessant.

Bodedienst